Warhammer: Vermintide 2 - Long Drong's Landlubber
The Long Drong's Landlubber collection contains two premium cosmetics for Bardin Goreksson: the Long Drong's Favourite Hat and Slayer Pirate's Garb skin. The cosmetics can be used on Bardin Goreksson’s Slayer career. About the cosmetics: Long Drong's Favourite Hat - Hat Sadly, no one's entirely clear what happened to the parrot… though there's talk of a rum marinade. Slayer Pirate's Garb - Skin There be plunder across them thar seas, dawri!