Hunt: Showdown 1896 - Llorona's Heir
This DLC contains one Hunter: - Llorona's Heir (Hunter) Much like the legend whose name she uses, Llorona earned her fearsome reputation by drowning her victims and haunting her enemies. Like a shade, she is fast and subtle, with both gun and knife.