Faeria : Chronicles of Gagana
Faeria: Chronicles of Gagana introduces 40 BRAND NEW cards to add to your collection. Emperor Kaios has been defeated and the Oversky is saved. This victory is short-lived, however, as the climate begins to slowly deteriorate, and extreme winds soon blow over the globe. In search for a solution to the new, impending cataclysm, the crew of the Gagana ventures out into uncharted territory. They will encounter new civilizations, new continents, new creatures.... and in the end: the Treasures of Gagana. Chronicles of Gagana is the first part of a trilogy. Find and accumulate powerful new Treasure cards that can also be played in Pandora mode. Discover cards embrace the core theme of exploration and discovery. The Mecha are a brand new subtype introduced with the Chronicles of Gagana. The Mecha are a sentient race of machines that the crew of Gagana will encounter on their voyages. Chronicles of Gagana includes a brand new battlefield background, or shore, which represents the capital city of the Mecha - Heartforge.