SnowRunner - Navistar 5000-MV Tractor (Windows 10)
Expand your SnowRunner experience with the Navistar 5000-MV tractor! This Heavy Equipment Transport Truck is a powerful hauler that was used to transport tanks and other military equipment across dangerous and uneven terrain.