World of Outlaws: Dirt Racing 2023 Season Update
The World of Outlaws: Dirt Racing 2023 Season Update features a host of new content to keep your racing fresh and exciting into 2023 and beyond. It includes new tracks, a new series, new drivers, updated paint schemes, and for the first time... helmet tear-offs! - Race in any series and any mode, including Career Mode, at Lernerville Speedway, Lincoln Speedway, and the Chili Bowl. - Compete for a championship in the all-new Xtreme Outlaw midget Series presented by Toyota featuring all the stars of the series. - All new paint schemes in the 2023 NOS Energy Drink Sprint Car and the Case Construction Late Model Series. - New World of Outlaws Platinum Drivers for 2023 like Gio Scelzi, Brandon Sheppard, and many more. - Feel the mud in your face with helmet tear-offs, and experience the realism of World of Outlaws: Dirt Racing like never before!