Warhammer 40,000: Darktide - Aquila Welcome Offer
One-time bundle of 4,000 Aquilas for use in the Commodore’s Vestures Buy the Warhammer 40,000: Darktide – Aquila Welcome Offer and receive: - 4,000 Aquilas (premium currency) *Warhammer 40,000: Darktide is required to use these items. You can use Aquilas to purchase cosmetic items from the Commodore’s Vestures and personalize your in-game experience.