PAYDAY 3: Boys in Blue Tailor Pack
The outfits are themed around law enforcement, allowing you to pick a side and go all in. These outfits will make you the star on either side of the law. The Boys in Blue Tailor Pack contains four outfits, masks, and gloves. Outfits Flight Risk Riot Con Supermax Jailbird Masks Clownpunk Clowninator Mad Mask Raider Killer K9 Gloves Elmer’s Digi Swipe Suave Grippers Star Cut The Boys in Blue Tailor Pack is also available as part of the Boys in Blue Chapter 2 Bundle.