Insurgency: Sandstorm - Chemical Combat Gear Set
Withstand challenging environments and conquer the battlefield with the Chemical Combat Gear Set for the Security team. Contains five different cosmetic gear pieces: - Chemical Combat Helmet - Chemical Combat Top - Chemical Combat Bottom - Chemical Combat Gloves - Chemical Combat Boots These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu, which can be accessed from the Main menu. The Chemical Combat Gear Set is included in the Crisis Set Bundle.