Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Imperial Fists Champion Pack
Honour your Chapter's proud martial heritage with the Imperial Fists Champion Pack, granting you a unique full-body Power Armour skin for the Tactical class and a Plasma Incinerator skin featuring the colours and iconography of Rogal Dorn’s sons. The cosmetics in this DLC can only be equipped in the game’s Operations and Eternal War modes. The Imperial Fists Champion Pack is included in the Warhammer 40,000: Space Marine 2 Season Pass.