Warhammer: Vermintide 2 - Acolyte of Sea & Storm
The Acolyte of Sea & Storm collection contains two premium cosmetics for Victor Salzpyre: the Manann's Favour hat and Redemptive One skin. The cosmetics can be used on Victor Saltzpyre’s Zealot career. About the cosmetics: Manann's Favour - Hat The stench alone is enough to kill a charging orc. But if times grow desperate, it's good to have a meal close to hand (or head). Redemptive One - Skin There's no such thing as standard flagellant's garb... but if there was, this would definitely be it.