Age of Wonders 4: Expansion Pass 3
Play the strategy fantasy game that grows and changes each turn, as it continues to expand in new ways with another series of game-changing new content. Age of Wonders 4’s Expansion Pass 3 includes: Age of Wonders 4: Cosmic Wanderer Set sail into the depths of eternity with the Cosmic Wanderer pack! This pack is available instantly when purchasing Expansion Pass 3* and includes unique items you will need for your journey into the hidden reaches of the Astral Sea! ◾New premade Ruler: Bhajif Erranstar ◾New Cosmic Wanderer costume available in the faction customization menu ◾New Hero loadouts for Champions and Wizard King Rulers ◾New Item forge skins: “Orbs of the Far Traveller” and “Staff of the Wanderer” ◾New Active Ability Infusion: Cosmic Rescue ◾Empire of the Cosmos Society Trait: A new society trait based on mixing various affinities *This content might be made purchasable individually at a later date Age of Wonders 4: Thrones of Blood (Releases on November 11th, 2025) Embrace the night and command legions of the damned in Age of Wonders 4: Thrones of Blood. Rise as a powerful vampire ruler, build your dark empire in the shadows, and wield ancient blood magic to dominate the realms. Explore the Sunless Lands where rivers of blood flow, and forge pacts with creatures of the night to ensure your eternal reign. Contains a vampire ruler type, new tomes and wildlife units, and a new story realm that explores the origins of the Elder Vampires. Age of Wonders 4: Rise from Ruin (Releases on March 9th, 2026) Forge a mighty realm from the ashes in Age of Wonders 4: Rise from Ruin. Journey into the Withered Worlds and explore their devastated landscapes with the Nomad Culture, uniquely adapted to survive and thrive in desolation. Unearth the lost magics that ravaged these realms, and choose to either banish them forever or harness their power for your own ascendancy. Contains the Nomad culture, form, wildlife and magical tomes, as well as new environmental challenges and locations to conquer and explore. Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages (Releases on June 16th, 2026) Unravel the Hidden Powers of the Cosmos in Age of Wonders 4: Secrets of the Archmages. Follow the footsteps of Athla’s renowned Wizard Kings. Discover the secret arts they learnt and face the perils left in their wake as they ventured through the most infamous Worlds of the Astral Sea. Contains new story realms, narrative content, tomes, and wildlife units.