Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Ultramarines Champion Pack
Honour your Chapter's proud martial heritage with the Ultramarines Champion Pack, granting you a unique full-body Power Armour skin and a Heavy Bolter skin featuring the colours and iconography of the warriors of Ultramar. The cosmetics in this DLC can only be equipped in the game’s Operations and Eternal War modes.