SOUTH PARK: SNOW DAY! Snowball
The all-new snowball is perfect tool for all those who mastered the other weapons in the game. Unleash devastating new effects on enemies and grant powerful supporting effects on your allies too. Beware, this is not your average snowball - you need high precession and good timing to make the most out of this Snow Day favorite.