Wasteland 3 Expansion Pass
The Wasteland 3 Expansion Pass gives you access to two expansions. Both DLCs expand on the base game’s locations, characters, combat, and systems, further expanding on the Rangers’ mission while in Colorado. The Expansion Pass contains: DLC 1 - The Battle of Steeltown – Now available! The towering factory complex of Steeltown manufactures all the tech that keeps Colorado running and the Patriarch in power—trucks, armor, weapons, and robots. But deliveries from Steeltown have stopped cold, and all the Patriarch is getting from Abigail Markham—Steeltown's leader—are excuses. When he sends the Rangers to investigate, they find the place is a powder keg with the fuse already lit. The workers are striking, bandits raid with impunity, and nobody is allowed through the gates, not even on the business of the Patriarch. Without help, Steeltown could crash and burn for good, and take Markham with it—but maybe that's just what it needs. The Rangers will have to decide that for themselves. DLC 2 – Cult of the Holy Detonation - Now available! Cult of the Holy Detonation expands the Wasteland 3 experience with entry into the Cheyenne Mountain complex, crammed with new characters, enemies, challenging combat encounters, and powerful new weapons and armor. Your squad of Rangers will be tested like never before in objective-based encounters that put a creative spin on the already deeply tactical turn-based combat.