Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Robes of the Illuminator
The Robes of the Illuminator collection contains two premium cosmetics for Sienna Fuegonasus: the Scholar's Lantern Helm hat and Seeker's Robes skin. The cosmetics can be used on Sienna Fuegonasus’ Pyromancer career. About the cosmetics: Scholar’s Lantern Helm- Hat Headgear favoured by Bright Wizards who like to see where they're going, and be seen in return. Seeker’s Robes - Skin The vestments of a tireless scholar, steeped in the mysteries of turbulent Aqshy.