Kingdom Come: Deliverance II Brushes with Death
Help a mysterious artist uncover his enigmatic past and unleash your creativity in shield painting. Henry encounters a quirky painter, who draws him into a web of intricate plans, pushing his skills to its limit in finding solutions. In a series of quests - spanning both maps of the Kingdom Come: Deliverance II world - Henry must find, persuade (and sometimes eliminate), a host of familiar and unfamiliar characters to help his new friend complete the most important painting of his life. Discover the answers to the many questions that surround this mysterious character. Who and what is he? How does he know so much? And why does he carry around a painted human skull? In addition to new quests, Henry can also gain brand-new shield designs for his work, with over 100 unique designs and colour combinations to choose from. Brushes with Death is the first expansion for Kingdom Come: Deliverance II and included for Expansion Pass and Gold Edition owners.