Expand your adventure in The Crew Motorfest with new PvE gameplay and the Chase Squad vehicle collection. Learn the ropes of chase and takedown to earn your stripes! This pack includes the Chase Squad Playlist, previously exclusive to the Year 2 Pass: - Hunt down your targets in a new Playlist featuring new high-intensity missions and open world challenges. Stop them all and unlock up to 7 exclusive Chase Squad vehicles: 6 cars and 1 helicopter with unique customization. Flashing lights, underglows, phosphorescent paint – get the tools to join the guardians of Motorfest.