Cities: Skylines II - Skyscrapers & Supply Chains Bundle
Cities: Skylines II - Skyscrapers & Supply Chains Bundle includes: Creator Pack ‘Skyscrapers’ by REV0 Reach for the sky with the Creator Pack ‘Skyscrapers’. Designed by community creator ‘REV0’, this pack introduces a bold collection of towering buildings that will transform the skyline of your city. Paying tribute to international architectural styles, it features a selection of stunning high-rises that offer a range of city service upgrades. Cloud Lounge FM Elevate the atmosphere in your city with the uplifting lounge tunes of Cloud Lounge FM, designed for sky-high living. With positive, energetic beats this is the perfect soundtrack for building toward the clouds. So sit back, sip your cocktail with a view, and let your mood soar. Creator Pack ‘Supply Chains’ by Badi_Dea Grow your city’s industry with the Creator Pack ‘Supply Chains’. Designed by community creator ‘Badi_Dea’, this pack captures the progression of your industrial production. From modest workshops and farmers markets to global-scale manufacturing, corporate headquarters and retail stores. Each building represents a step in your city’s supply chain, tracing the journey from raw materials to the hands of the end consumer. Synth & Steel Radio Industry meets innovation in a fusion of rich analog synths and raw acoustic textures in Synth & Steel Radio. Inspire your city creations to be bold, driven by a mechanical yet melodic soundscape. Whether forging ahead in manufacturing or refining the urban grid, your city will hum to the rhythm of progress.