Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Alarielle the Radiant
The Alarielle the Radiant collection contains two premium cosmetics for Kerillian: The Crown of Avelorn and the High Robes of Isha skin. The cosmetics can be used on Kerillian’s Handmaiden career. About the cosmetics: The Crown of Avelorn (Facsimile) - Hat Or so it purports to be. Alas, it seems likely that the Everqueen's handmaidens would have something pointed to express about its apparent purloinment. High Robes of Isha (Counterfeit) - Skin Raiment that marks the wearer as among the highest of Isha's devotees in the mortal realm. This is no proof of passivity, however, as sometimes healing can only occur after bloodshed.