Dead by Daylight: Five Nights at Freddy's
First day in The Fog? Don’t you worry about a thing. Sure, there's an animatronic named Springtrap barreling after you with knife in hand, but if you die, you get to come back and play all over again! Dead by Daylight: Five Nights at Freddy’s brings a new Killer – Springtrap, The Animatronic – into The Fog, whose brilliance and cruelty go hand-in-hand. Purchasing this Add-On also unlocks an exclusive Stack of Pizzas badge and the Vent Crawl banner.