Is the frontline calling your name? Then make sure you’ve got the armor for the fight! The Mauerbrecher is a heavy tank built for close-quarters combat, with armor to soak up the damage and a hard-hitting gun to deal it right back. Super Heavy Hitter also gives you high-value Boosters to increase your earnings from every battle you use them. Included in this World of Tanks Modern Armor DLC bundle: - German Tier VIII Mauerbrecher VK 168.01 (P) Heavy Tank - x4 Vehicle XP Boosters (10) - x8 Commander XP Boosters (10) - x1.5 Silver Boosters (10) NOTE: All Premium vehicles come with their own garage slot and a mix of standard and Premium ammo.