Insurgency: Sandstorm - Green Recon Weapon Skin Set
Scout ahead and make every shot count with the Green Recon Weapon Skin Set. This skin can be applied to six different weapons. The Green Recon Weapon Skin can be equipped in the Loadout menu for the Security faction for the following weapons: - Rifleman, Demolitions: M4A1 - Advisor: MK 18 CQBR - Gunner: M250 - Breacher: MP 7 - Marksman: MK 14 EBR - Secondary: L106A1 These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the main menu. The Green Recon Weapon Skin Set is included in the Overrun Set Bundle.