Hunt: Showdown 1896 - The Wolf at the Door
This DLC contains four Weapons: - Rougarou (Mosin Obrez) - Once Bitten (Lebel 1886 Marksman) - Blood Moon (Auto-5) - Midnight Howl (Uppercut) This set of new Legendary weapons is for those seeking to channel the wolf’s efficient brutality. Controlled by bloodlust, hunger, and the undeniable pull of the moon – we fear wolves; we are wolves. And from wolves, we Hunters have much to learn.