Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin - Ena Outfit Bundle
Contains the following content: Ena's Outfits: ● Tropical Dress ● Felyne Shelter Garb ● Ancient Raiment ● Cheerleader Three-Pack (Blue/Orange/Pink) All content is cosmetic and does not confer any status benefits. Note: After purchasing, restart the game to receive add-on content. Outfits can be changed using the chest in Your House after progressing the game to a certain point. Each item is also available for individual purchase.