Hunt: Showdown 1896 - The Last Laugh
This DLC contains one Hunter, two Weapons, and one Consumable: - The Hyena (Hunter) - Lion’s Roar (Centennial) - Banner Shot (Pax Trueshot) - Warm Embrace (Concertina Bomb) A big game hunter who took down every kind of dangerous prey the world had to offer, Harlan Grant was equal parts admired and feared. Much of the fear came from his choice of pet: a snarling spotted hyena named Cackle, who Grant treated like a house cat and who returned Grant’s affection to him alone. Only Grant could control the beast, and they were inseparable. And when a guide told Grant he had killed every creature worth hunting, he put down his guns—temporarily—and joined The Murder Circus. He and Cackle were the stars of the show, or at least they were before the Ringmaster took the HelioStone in. Soon the tendrils of its power reached everywhere, Corrupting everything they touched. Grant stood firm against its influence, but Cackle was not so lucky. Horrified, the big game hunter watched his companion slowly change into something so vile he eventually had to make the call to put Cackle down. He took up his guns once again. Then, with tears in his eyes, he pulled the trigger and walked away. Since then, he has rebuffed every effort to recruit him to fight The Murder Circus alongside Post Malone, blaming him for Cackle’s death. But that doesn’t mean he won’t hunt down the circus—or the HelioStone.