Insurgency: Sandstorm - Vandal Gear Set
Break the rules and dominate the battlefield with the Vandal Gear Set for Insurgents. Contains six different cosmetic gear pieces: - Vandal Cap - Vandal Mask - Vandal Gloves - Vandal Top - Vandal Bottom - Vandal Boots These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the Main menu. The Vandal Gear Set is included in the Shell Shock Set Bundle.