Insurgency: Sandstorm - Chrome Weapon Skin Set
Burst through the smoke of battle with the Chrome Weapon Skin Set. These skins can be equipped in the Loadout menu on Insurgent team for the following weapons where available: - AKM - Desert Eagle - FAL - MP5A2 - P90 - TOZ These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu which can be accessed from the main menu. The Chrome Weapon Skin Set is included in the Praetorian Set Bundle.