Kingdom Come: Deliverance II Gallant Huntsman's Kit
Hunting Season has started… and you don’t want to miss it! Whether tracking down those who murdered your parents or stalking game in the forest, you can now look just the part with the Gallant Huntsman's Kit. Whether you’re sporting St. Hubert’s hunting cap, firing bolts at your quarry with Artemis' crossbow, or looking stylish in Nimrod’s famous hunting coat, this full costume hunting garb is a ‘must-have’ for the aspiring ranger.