Hunt: Showdown 1896 - Dead Man's Cut
This DLC contains one Hunter, two Weapon Skins, and one Consumable Skin: - Crossroads Walker (Hunter) - Carrion’s Call (Rival 78) - Grave Filler (Conversion Chain Pistol) - Taste of Midnight (Antidote Shot) The orphan Jeremiah Scruggs grew up at the knee of one of Louisiana’s most powerful houngans, and learned the deeper rites of voodoo from him through the years. By the time he was a man, he was steeped in the ancient knowledge his mentor had taught him, but rather than follow in those traditional footsteps, he decided he wanted to strike it rich instead. Turning his back on his training, he set out on his own and learned card-sharping and sleight of hand to go with his true knowledge. For years, he wandered, playing the alternating roles of card sharp, fortune teller, and gunman as needed to survive. He excelled at all, and his quick hands and steely eye gave him an advantage in pretty much any situation he found himself in. Tired of traveling alone, he eventually fell in with a series of traveling carnivals. They were all too small for his ambitions, however, and he rapidly outgrew each until at last, the Murder Circus crossed his path. He signed on with them and, when the HelioStone tried to embrace him, he simply laughed. His act combines genuine powers with tricks and stunts of the common stage magician, but he also does more intimate, “private” showings wherein he claims to speak to spirits and even summon the dead. All for a modest fee, of course. But lately Scruggs has sensed the air around the Circus changing. New winds are blowing, trouble is coming, and perhaps it is time for him to separate his fate from the Circus’. And what the mystic arts can’t do for him, his guns – never neglected and always ready to use – can.