Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Defender of the Eight Peaks
The Defender of the Eight Peaks collection contains two premium cosmetics for Bardin Goreksson: the Bakbok Hat and Galazklad skin. The cosmetics can be used on Bardin Goreksson’s Ironbreaker career. About the cosmetics: Bakbok - Hat Helm favoured by Ironbreakers who prefer to settle their arguments face-to-face and brow-to-brow. Galazklad - Skin Magnificent example of the armoursmith's trade, fashioned by the master armourer Bruk Brokkisson.