Insurgency: Sandstorm - Desert Veteran Weapon Skin Set
Show your knowledge of the battlegrounds with the Desert Veteran Weapon Skin Set. This skin can be applied to six different weapons. The Desert Veteran Weapon Skin can be equipped in the Loadout menu for the Security faction for the following weapons: - Rifleman: VHS - Rifleman: G3A3 - Breacher: KSG - Advisor: Vector - Gunner: M240B - Marksman: TAC-338 These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customize menu, which can be accessed from the main menu. The Desert Veteran Weapon Skin Set is included in the Crisis Set Bundle.