DRAGON BALL: Sparking! ZERO - Shallot (DRAGON BALL LEGENDS)
Shallot from the mobile game DRAGON BALL LEGENDS joins the battle! 1 Playable character: - Shallot Enjoy new battles with the main character of DRAGON BALL LEGENDS, designed by Akira Toriyama!