Purchase 5000 Rainbow Stars* and get 1500 bonus** Rainbow Stars. Use Rainbow Stars to get wacky and unique customizations, including character item sets and costumes, from the in-game store. Plus, use them to unlock Prize Bulbs along Festival Prize Maps in Plants vs. Zombies: Battle for Neighborville.