Monster Hunter Rise "Cute & Cuddly Collection" DLC Pack
Enhance your Monster Hunter Rise experience with this DLC pack full of cute add-ons! This additional content includes: - "Lance Gunn" Hunter layered armor set - "Ran Page" Hunter layered armor set - "Kit T." Palico layered armor set - "Pup R." Palamute layered armor set - "Special Stickers 3" sticker set - "Stuffed Rathalos" Hunter layered weapon - "Stuffed Nargacuga" Hunter layered weapon - "Stuffed Zinogre" Hunter layered weapon - "Stuffed Goss Harag" Hunter layered weapon - "Stuffed Malzeno" Hunter layered weapon - "Stuffed Magnamalo" Hunter layered weapon - "Stuffed Diablos" Hunter layered weapon - "Stuffed Tigrex" Hunter layered weapon - "Stuffed Lunagaron" Hunter layered weapon - "Stuffed Garangolm" Hunter layered weapon - "Stuffed Rakna-Kadaki" Hunter layered weapon - "Stuffed Khezu" Hunter layered weapon - "Stuffed Mizutsune" Hunter layered weapon - "Stuffed Rajang" Hunter layered weapon Note: The products included in this set can also be purchased separately. After purchasing, speak to the Courier and select Add-on Content to receive the content. - Hunter Layered Equipment can be used in the Layered Equipment Settings menu of the Item Box. - Please note that layered Equipment is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - Palico and Palamute layered armor can be used in the Layered Armor Settings menu of the Buddy Board. - Layered armor is a "skin" which changes the appearance of the character without affecting their stats and abilities. - Stickers can be used from the Chat Menu. The speech bubble will initially be empty. You can enter text in the Chat Menu.