PAYDAY 3: Boys in Blue Weapon Pack
The Boys in Blue Weapon Pack contains three weapons with plenty of mods, as well as a charm and a sticker. – The powerful Adeling RG5 Assault Rifle will cut down your foes to great effect at range or in close quarters. * The Adeling RG5 comes with 11 unique mods. – The nimble ATK-7 SMG is a classic law enforcement go-to when the going gets tough. * Quick and effective, this weapon has kept its place as a staple for good reason. * The ATK-7 comes with eight unique mods. The monstrous Bullkick 500 is the perfect choice for when everything takes a backseat to raw power. * The Bullkick 500 comes with seven unique mods. – Also included in the pack are the COPNUT sticker and Bullion Bar weapon charm. The Boys in Blue Weapon Pack is also available as part of the Boys in Blue Chapter 2 Bundle.