Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Felix Jaeger
The Felix Jaeger Pack contains one premium cosmetic for Kruber: the Felix Jaeger skin and hat set. The cosmetics can be used on Krubers Mercenary career. About the cosmetics: Felix Jaeger - Skin & Hat Set* Adorn yourself as the famous sidekick of the even more renowned Gotrek Gurnisson. *The set pieces cannot be equipped individually.