Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 4 Compatible: Midland Main Line and Great Western Express which are available as separate purchases. Climb aboard Class 66 traction and get to work across the UK’s challenging oil and fuel industries. Featuring a brand-new modern variant of the TEA Tanker, complete with VTG branding, you will have the challenge of moving incredibly heavy trains across passenger main lines. Keep the wheelspin under control and always be several steps ahead, it’s no easy task stopping a missile on rails! Across a new selection of scenarios and timetable layers, take on the task of hauling oil and fuel across both the Midland Main Line and Great Western Express routes. Adding tanker trouble across complex passenger networks. Experience the challenge of freight with Skyhook Games’ Cargo Line Vol.1 - Petroleum!