NEW: If you get the Year 1 or Year 2 Pass, unlock one additional vehicle (Cadillac Ciel concept) in the Year 3 Pass (to be purchased separately). The Year 1 Pass includes: - Add 25 new vehicles to your collection, including two exclusive cars: the 1970 Chevrolet Chevelle SS and the 2023 Dodge Charger SRT Hellcat Redeye Widebody. - Get immediate access to specific Playlists from Season 1, Season 2, and Season 3 of The Crew Motorfest.