The Year 3 Pass includes: - A total of 20 new vehicles via monthly drops,* including two exclusive vehicles on Day 1: the Ferrari 12Cilindri (2025) and Zenvo Aurora Agil (2026). - One bonus vehicle exclusively for Year 1 Pass or Year 2 Pass owners: the majestic Cadillac Ciel concept. *Two exclusive vehicles available at purchase + six vehicles dropped every season through Year 3, starting with two at the start of Season 8.