Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Flammenbringer
The Flammenbringer collection contains two premium cosmetics for Sienna Fuegonasus: the Midwinter Tines hat and the Midwinter Flammengarb skin. The cosmetics can be used on Sienna Fuegonasus’ Pyromancer career. About the cosmetics: Midwinter Tines - Hat How the candles do not blow out in the freezing gales of year's end is anyone's guess. Magic, certainly ... but of what kind? Midwinter Flammengarb - Skin Enchanted to retain an echo of Aqshy's warmth in even the coldest climes, these furs are a danger to anything combustible.