Hunt: Showdown 1896 - The Phantom of the Catacombs
This DLC contains one Hunter, two Weapons, and one Tool: - The Bone Mason (Hunter) - Fissure (Romero 77 Hatchet) - Fresh Marrow (Uppercut) - Scarfskin Satchel (First Aid Kit) The bells of Notre-Dame de Paris marked the passing hours with agonizing screams. For five days the city was soaked in rain, and Béatrice Maunet was exhausted. She had searched every street and alley, yet her son Henri was nowhere to be found. Was it desperation or the whispers of the bones that brought her to an entrance of the Catacombs of Paris? As she read the warning out loud: “Arrête! C'est ici l'empire de la mort,” hope fired in her heart, Henri was a courageous boy. In the world above, days turned to nights, but in the halls of the dead, time stood still. As she journeyed through the pitch-black labyrinth, she could only navigate by memorizing the feel of each bone and skull: every crack a signpost, every fracture a landmark. Darkness governed her mind and soul, and the bone-walls whispered countless stories of demise. She walked and walked, until in an uncharted hall she felt her boy’s face amongst the dry bones. She emerged emaciated, no one knew how long she'd spent in the tomb, her boy's body decaying in her arms. Béatrice cleaned the remains, giving Henri his last bath. Her mind was clouded by remorse, she had hoped to find a different kind of closure in the Catacombs. She returned to offer his bones to the walls, but they raged against her. With little choice, she listened, and set the walls right. Reunited families, friends, and lovers, and split apart embittered rivals. But this was not enough, the bones needed to reach beyond the tombs. She found herself finishing their business and stacking the walls ever higher. The Catacombs most dire challenge that took her across the Atlantic, to the ruins of New France. If The Bone Mason did all they asked there, in Louisiana, she would be allowed to finally lay her boy to rest.