WARRIORS: Abyss - SAMURAI WARRIORS Classic Costume Set
This set of 68 costumes worn by heroes in the "SAMURAI WARRIORS" series will be made available once the player has completed the tutorial. Note: - Please see the official site for more details on heroes included in this set. - The product "WARRIORS: Abyss - Hack'n'Dash Ultimate Edition" also includes this content in a bundle with the main game. Please confirm that you have selected the correct product before making your purchase.