Insurgency: Sandstorm - Wheat Weapon Skin Set
Harvest victory and cut down your foes with the Wheat Weapon Skin Set. This skin can be applied to six different weapons. The Wheat Weapon Skin can be equipped in the Loadout menu for the Security faction for the following weapons: - Rifleman: G36K - Breacher: Saiga12 - Advisor: MK 17 MOD 0 - Gunner: M60 - Marksman: TAC 338 - Secondary: PF940 These items are unlocked in-game immediately upon purchase and can be combined with other cosmetic gear pieces. They can be equipped in-game in the Customization menu, which can be accessed from the main menu. The Wheat Weapon Skin Set is included in the Shell Shock Set Bundle.