Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Burning Soul
The Burning Soul collection contains two premium cosmetics for Sienna Fuegonasus: the Flame Within hat and Maven's Cindergarb skin. The cosmetics can be used on Sienna Fuegonasus’ Unchained career. About the cosmetics: Flame Within - Hat Naught kindles a flame like the soul of its conjurer ... but once it takes root, beware. Maven's Cindergarb Raiment - Skin This gown has clearly been too close to a flame ... but did that flame burn without, or within?