Zombie Army 4: Season Pass Three
ZOMBIE ARMY 4: SEASON PASS THREE, INCLUDING 3 ADDITIONAL LEVELS Experience massive and horrifying new campaign missions for 1-4 players. NEW CHARACTER OUTFIT BUNDLES Dress up your characters with new outfits and hats. NEW WEAPON BUNDLES Weapon bundles including new weapons, charms, skins and more. NEW WEAPON SKIN PACKS Customise your weapons, with effects ranging from elemental to bandages. NEW HEADGEAR BUNDLES AND CHARM PACKS Change up your look with new headgear, and add some flair to your weapons with new charms.