Warhammer 40,000: Darktide - Hive Scum Class Cosmetic Upgrade
DISCLAIMER: The Warhammer 40,000: Darktide - Hive Scum Class Cosmetic Upgrade should only be purchased if you have previously bought Warhammer 40,000: Darktide - Hive Scum Class. The Worst of the Worst. The Hive Scum comes screaming from the depths of the hive, sowing destruction and mayhem in their wake. These dangerous cartel fixers represent the criminal powers that some say truly run Tertium. Warhammer 40,000: Darktide - Hive Scum Class Cosmetic Upgrade includes*: - Unique class outfit & headgear - 6 Unique weapon skins - Unique hairstyle - Unique Tattoo Set *These cosmetics are exclusive to the Hive Scum Class and cannot be equipped on other classes.