Zombie Army 4: Occult Ritual Weapon Skins
It’s time to use the powers of the occult against your undead foes! Apply a horrifying supernatural glow to your guns with these weapon skins*. *Skins apply to all weapons included in the base game, and are not compatible with all weapons.