Monster Hunter Stories 2: Wings of Ruin - Character Edit Ticket Two-Pack
Character Edit Vouchers allow you to the appearance of your character once per voucher. Use a from the chest in Your House to edit your appearance. Please note that the name of your character cannot be changed. This add-on contains: ● Character Edit Ticket (2) Note: After purchasing, restart the game to receive add-on content. This add-on content can only be obtained once. Each ticket is consumed upon saving the edited character. You can edit hair, makeup and armour colour from chest in Your House without using a ticket.