Warhammer: Vermintide 2 Cosmetic - Tax Collector's Cap
The Tax Collector’s Cap DLC contains a premium cosmetic hat for Victor Saltzpyre. The cosmetic can be used on Victor Saltzpyre’s Bounty Hunter career. About the cosmetic: Tax Collector’s Cap - Hat Always have a dagger close to hand. You never know when someone's going to seek a rebate.