Little Nightmares Enhanced Edition - The Depths
Others lead the escape, but The Kid drops down into the Depths of the Maw. Little does he know that this murky place is home to the Granny - abandoned to decay and rage she will let no-one go. He must struggle on if he wants to survive, leap from floating debris to avoid being pulled into the treacherous waters, and find a way to create a path through the depths. The Enhanced Edition offers higher resolution, improved visual effects, and is optimized for higher framerates. Additional helpers have been added to deliver an overall smoother experience. Save data is not compatible with the original 2017 game: Little Nightmares.